حميد ميرزاده در نشست خبري
علمی و فرهنگی
درباره وبلاگ


به وبلاگ دفتر فرهنگي دانشگاه آزاد خاتم خوش آمديد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گفت:

دهه چهارم فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی، دهه توسعه کیفی این دانشگاه است که برای آن برنامه هایی در دستور کار داریم.
به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، حمید میرزاده در نشستی خبری تصریح کرد: منافع دانشگاه بر همه چیز ارجحیت دارد و برای تعامل، هم افزایی، همفکری، هم اندیشی، همکاری و همدلی با همه افرادی که دوستدار علم، دانش و فناوری هستند به دانشگاه آزاد اسلامی آمده ام.
وی افزود: دست دوستی و نیاز خود را برای توسعه علمی کشور و مشارکت فزاینده در تولید علم جهانی و برطرف کردن نیازهای کشور به سوی همه دلسوزان، فرهیختگان و جامعه علمی و فرهنگی کشور دراز می کنم. سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که این دانشگاه به عنوان امانت مردم در دست ماست و باید امانت دار باشیم، اضافه کرد: سوابق30سال فعالیت بنده در مسئولیت های مختلف نشان می دهد که همواره مدیری مستقل بوده ام و وام دار هیچ حزب و گروه سیاسی خاصی نیستم.
میرزاده در ادامه گفت: روش های من و همکارانم در دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس شفافیت، صداقت، پرهیز از افراط و تفریط، حرکت در چارچوب سیاست های کلی نظام و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.
وی گفت: همکاری با دولت تدبیر و امید جزو اصول کاری مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی است.
میرزاده با تشکر از فعالیت ها و تلاش های آقایان جاسبی و دانشجو (رؤسای سابق دانشگاه آزاد اسلامی) گفت: برای مشورت و استفاده از تجارب مفید این افراد آمادگی دارم.
وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی باید محیطی علمی باشد نه وجه المصالحه جریان های سیاسی و ما برای رسیدن به این نقطه از همه ظرفیت های شایسته با هر گرایش سیاسی استفاده خواهیم کرد.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کیفیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی باید افزایش یابد و این اصلی مهم در تصمیمات مدیریت دانشگاه خواهد بود.
میرزاده افزود: در انتخاب مدیران دانشگاه،‌ توانمندی های علمی ارجحیت دارد و گرایش های سیاسی، مورد نظر نیست.
وی گفت: از همه افراد توانمند استفاده خواهیم کرد و درهای دانشگاه آزاد اسلامی در همه مناطق و واحدها بر روی استادان داخلی و خارجی برای همکاری باز است.
میرزاده افزود: تلاش داریم از همکاری بانوان دانشمند در سطوح بالای مدیریتی دانشگاه آزاد استفاده کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • بازی
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی و فرهنگی و آدرس daneshgoo57.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

پخش زنده حرم